פרק 175: קרין לאופר דיין

קרין לאופר דיין (בפרק מיוחד שהוקלט במרכז תאו בהרצליה, לייב מול קהל!) היא יזמית, אשת עסקים ויוצרת תוכן, אבל היא קודם כל אמא שעדיין מתרגשת להכין לילדים את הכריכים בבוקר. ״שמחה זה הכישרון שלי״, היא אומרת, ״ואני כל הזמן חושבת איך לייצר עוד ומהו הדבר הבא. אני מונעת מהעוד״.
לפני 11 שנים פתחה את ״קרינה״, בית אופנה ותוכן, במבנה ששימש עד אז כלול תרנגולות בכפר אז״ר, ויזמה גם את יריד About Us שמתקיים מדי שנה ומארח מעצבי.ות מקומיים מתחומים שונים. ״לא הקמתי את קרינה כדי למכור ג׳ינס, אלא כדי להכניס אופנה כחול לבן של מעצבים צעירים בשילוב תוכן ואירועים. היום כולן מייצרות תוכן, כולן משתמשות במילה ׳קהילה׳ וכולן עושות העצמה. לי חשוב אם זה מעניין, ואז עדיף גם שיהיה קצר״.
במהלך השנים אירחה בקרינה לא מעט יוצרים (אבל בעיקר יוצרות), מנגה ארז ונועה קולר, דרך מסעדת פופ אפ של 48 שעות עם ארז קומרובסקי וכלה בנורית גפן ונועה רוטמן. במקביל שימשה במהלך השנים כמנטורית בטרמינל עיצוב בת ים, והיא עדיין מתרגשת לראות את הניצוץ בעיניים של המעצבים.ות הצעירים שהיא מלווה.
היצירה היא מה שמעורר אותה, והיא הבינה שהיא חייבת להמשיך ולעסוק בה גם אחרי ה־7 באוקטובר. ״בהתחלה היה שוק גדול אבל לאט לאט הבנו שלנו אין ברירה אלא להמשיך. אני אדם אופטימי מטבעי ורוצה להאמין שכל הדבר הזה ייגמר, אבל כיזמית עצמאית אני מבינה שאין אפשרות אחרת אלא להמציא את עצמי כל פעם מחדש״.