פרק 188: אלמוג סלע ואיתמר תורן / ספיישל קרוב אלי

אלמוג סלע ואיתמר תורן (True Twins), המעצבים האמנותיים של הסרט ״קרוב אליי״ בבימויה של תום נשר, הכירו במהלך הלימודים במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל ועובדים יחד כבר למעלה מעשור. בין העבודות המוכרות שלהם נמצא הפתיח האיקוני של ״חזרות״, הכותרות לסדרה ״קורדרוי״ והעבודה על הסרט ״שש וחצי״ של כאן 11, שבו בנו מחדש את מסיבת הנובה ואת הטבח – במיניאטורות.
כשנשר הציעה להם לעשות ארט לסרט הם קצת הופתעו, אבל אחרי שקראו את התסריט הבינו שהם חייבים לקחת בזה חלק, והיו בין הראשונים שהחלו בתהליך העבודה על הסרט – עוד לפני שנסגר צוות או צלם. ״עברנו יחד על כל הסצנות, חשבנו איזה גוון תקבל כל דמות, הלכנו לסיורי לוקיישן. המטרה היתה לבנות עולם של צעירים שכולל את השפה, הלבוש, המוזיקה. להביא את האמנות והתרבות כמו שאנחנו מכירים אותה היום״.
אחד האתגרים בסרט היה לבנות פיזית סט של חצי האי סיני, כולל כל הפרטים (אם אתם צריכים להשכיר גמל – הם יידעו לאן להפנות אתכם). ״העבודה על הסרט היתה חוויה שלא ציפינו לה, משהו שממש תפור למידותינו. זה עורר בנו רצון עז לעשות סרט משלנו״. אנחנו ממתינים.
אחרי הפרק עם איתמר ואלמוג חייבות להאזין לפרק 186 עם תום נשר, שהתחילה לכתוב את הסרט לפני כשש שנים, כשהיתה בת 21 ולמדה בסם שפיגל, קצת אחרי התאונה שבה נהרג אחיה ארי. הסרט, לדבריה, ״לא מבוסס על סיפור אמיתי אלא על רגש אמיתי״, ובמסגרתו היא לא מהססת לעסוק בנושאים שהם טאבו, כמו מוות, או לחילופין – סקס.
בפרק 187 אירחנו את ליה אללוף ודריה רוזן, השחקניות הראשיות בסרט. אללוף משחקת את עדן ומספרת שה״מקום בה שהכי התחברתי אליה מהרגע הראשון היה הטוטאליות שבה, העובדה שהכל בחוץ. לי אין את זה, אני פחדנית. מסע ההתבגרות שלה היה גם מסע ההתבגרות שלי״. רוזן, שמשחקת את מאיה, מספרת: ״יש לי המון מתוך מאיה, הרבה מהדברים שמובילים אותה בחיים מובילים גם אותי. היא רוצה לאהוב ולהיות נאהבת, ואני מתאהבת בכל דבר שזז״.