פרק 187: ליה אללוף ודריה רוזן / ספיישל קרוב אלי

ליה אללוף (22) ודריה רוזן (23) הן השחקניות הראשיות בסרט ״קרוב אליי״ של תום נשר. הן לא הכירו אחת את השנייה לפני (מלבד קצת סטוקינג באינסטגרם, כמקובל), אבל מספרות שהיה ביניהן ״קליק מיידי״. עבור שתיהן זהו התפקיד המשמעותי הראשון (אחרי קייטנת הדרמה או מגמת התיאטרון), ובשתיהן, הן מספרות, יש משהו מהדמות שאותה הן משחקות.
אללוף משחקת את עדן ומספרת שה״מקום בה שהכי התחברתי אליה מהרגע הראשון היה הטוטאליות שבה, העובדה שהכל בחוץ. לי אין את זה, אני פחדנית. מסע ההתבגרות שלה היה גם מסע ההתבגרות שלי״. רוזן, שמשחקת את מאיה, מספרת: ״יש לי המון מתוך מאיה, הרבה מהדברים שמובילים אותה בחיים מובילים גם אותי. היא רוצה לאהוב ולהיות נאהבת, ואני מתאהבת בכל דבר שזז״.
את ההצלחה של הסרט הן זוקפות בין השאר לזכות העובדה שהוא אולי עוסק בחיים של צעירים, אבל מדבר לבני כל הדורות. ״בקהל יושבים גם טינאייג׳רז וגם בני גיל הזהב. האמת של מה שקורה שם גורם לו להיות שייך לכולם. זה סרט שנוגע לאובדן ולהתמודדות עם אובדן וכולם חווים את זה מתישהו״.
אחרי הפרק עם ליה ודריה חייבות להאזין לפרק 186 עם תום נשר, שהתחילה לכתוב את הסרט לפני כשש שנים, כשהיתה בת 21 ולמדה בסם שפיגל, קצת אחרי התאונה שבה נהרג אחיה ארי. הסרט, לדבריה, ״לא מבוסס על סיפור אמיתי אלא על רגש אמיתי״, ובמסגרתו היא לא מהססת לעסוק בנושאים שהם טאבו, כמו מוות, או לחילופין – סקס.
בפרק 188 אירחנו את אלמוג סלע ואיתמר תורן (True Twins), המעצבים האמנותיים של הסרט. כשנשר הציעה להם לעשות ארט לסרט הם קצת הופתעו, אבל אחרי שקראו את התסריט הבינו שהם חייבים לקחת בו חלק, ״עברנו יחד על כל הסצנות, חשבנו איזה גוון תקבל כל דמות, הלכנו לסיורי לוקיישן. המטרה היתה לבנות עולם של צעירים שכולל את השפה, הלבוש, המוזיקה. להביא את האמנות והתרבות כמו שאנחנו מכירים אותה היום״.